IJsclub op Omroep Zeeland

Categorie : omroepzeeland

De IJsclub krijgt media aandacht

boerenkool - ijsclubwissenkerke

De leden uitnodigen voor een stamppotbuffet, tegelijkertijd met de ALV, blijkt zelfs voor Omroep Zeeland aanleiding voor aandacht op de radio en tv. We maken hier dankbaar gebruik van. Je leden bereiken terwijl het zonnetje nog voor een aangename warmte zorgt blijk niet zo gemakkelijk.

We maken dankbaar gebruik van de media aandacht om onze leden te kunnen bereiken.

Radiouitzending

Deze ludieke actie mogen we, tijdens een radiouitzending bij Elsa van Hermon, nog eens toelichten.

Ook Omroep Zeeland TV wordt wakker.

De winter komt eraan en de radiouitzending zet de makers van Omroep Zeeland op scherp. Mark van Leijden, van Omroep Zeeland, maakt een leuke reportage over de komende ijstijd met de IJsclub Oostburg en IJsclub Wissenkerke

Gaat het vriezen?

Weerman Jordi Bloem wordt gevraagd zijn visite te geven over de komende winter. Kunnen we de schaatsen alvast klaarleggen??

Lees het hele bericht op Omroep Zeeland

Het is een hoopvol bericht. Het bestuur is er klaar voor!

Laat de winter maar komen!