Kunstschaatsen in Zierikzee

Categorie : activiteit

Kunstschaatsen in Zierikzee.

Schaatsen in de ijsfabriek in Vlissingen

Woensdagavond 19 februari en dinsdag 25 februari 2014 vrijhouden als je graag schaatst op kunstschaatsen. Gewoon een rondje rijden, samen overrijden of een walsje maken?

Het kan allemaal op deze exclusieve avond van 19.00-22.00 uur op de ijsbaan op het Havenpark in het centrum van Zierikzee!
Haal dus alvast je kunstschaatsen van de zolder en leg ze op de pak!

Zeelandhoudtvanschaatsen

Na Vlissingen, Middelburg en Terneuzen komt nu ook in Zierikzee een schaatsbaan..

De organisator van Zeelandhoudtvanschaatsen.nl biedt de liefhebbers van kunstschaatsen nu ook weer exclusief de mogelijkheid gebruik te maken van hun schaatsbaan in Zierikzee.

Een exclusieve avond voor alle kunstschaatsers.

Alle liefhebbers van schaatsen met kunstschaatsen zijn van harte welkom.

We nodigen daarom iedereen met kunstschaatsen graag uit om op deze avond te komen schaatsen. Want hoe meer schaatsers en zwierparen op het ijs hoe leuker!

Ook zullen er deze avond een aantal enthousiaste kunstschaatsers aanwezig zijn die met regelmaat naar Breda gaan om hun schaats hobby bij te houden. Ook zij vinden het heerlijk om gezamenlijk “over te rijden”.

Het wordt dus gezellig met zijn allen ouderwets zwieren over het ijs. Vind je dit zwieren niets?

Geen probleem dan doe je gewoon lekker je eigen ding”. Als je maar geniet!

Overigens zijn noren natuurlijk niet toegestaan deze avond.

Kosten: € 5,-