Lid aan- of afmelden. Donatie

Aanmelden lidmaatschap

Gebruik het onderstaande invulformulier

Zodra je betaling binnen is, ben je lid van de ijsclub.

Van harte welkom als nieuw lid van IJsclub Wissenkerke!

De ijsclub is altijd op zoek naar vrijwilligers, neem contact op met het bestuur als we op je kunnen rekenen in de winter. Alle hulp, hoe klein ook is welkom!

Opzeggen lidmaatschap

Leden zijn voor het voortbestaan van onze ijsvereniging van cruciaal belang. Ook zonder ijs moeten we voldoen aan jaarlijkse verplichtingen, denk aan huur, verzekeringen ed. Natuurlijk willen we bij strenge vorst een groot ijsfeest en niet met een lege kas zitten. Ook al schaats je zelf niet meer, je jaarlijkse donatie wordt enorm gewaardeerd.

Mocht je ondanks het luttele bedrag toch je lidmaatschap op willen zeggen dan kun je dat doen door het onderstaande invulformulier te gebruiken.

We danken je als lid van IJsclub Wissenkerke en hopen je weer te mogen verwelkomen als Koning Winter ons goed gezind is en het Bokkegat weer omtovert tot een prachtige plek voor ijsvermaak.

Donateur

Zelf geen schaatser maar wel een warm hart voor onze ijsclub en het mooie Bokkegat? Een donatie wordt enorm gewaardeerd.

Stuur een mailtje naar onze Penningmeester.

Iedere euro is welkom. Alvast hartelijk dank.

Invulformulier

Aanmelden, opzeggen of lidmaatschap

Maak een keuze (verplicht)

Je naam (verplicht)

Je adres (verplicht)

Je postcode (verplicht)

Je woonplaats (verplicht)

Je email (verplicht)

Opmerking

Bedankt voor het verzenden.
    Je ontvangt een kopie in je mailbox.

Je verstrekte gegevens worden alleen opgenomen in ons ledenadressenbestand en zullen niet verstrekt worden aan derden.