Stem op IJsclub Wissenkerke

Stem op IJsclub Wissenkerke

Categorie : schaatsen

Rabo ClubSupport voor v.v. W.W.S. Stem nu! - Voetbal vereniging WWS
Breng je stem uit op onze ijsclub en bedankt alvast namens alle schaatsers.

Het is weer zover: de Rabobank Clubsupport, voorheen clubkascampagne, gaat weer beginnen. Tijdens de Clubkas Support verdeelt de Rabobank Regio Zeeuwse Delta, voorheen Rabobank Walcheren/Noord-Beveland een groot bedrag onder de verenigingen en stichtingen die klant en lid zijn. Niet de bank zelf, maar onze leden verdelen dit budget.

Bent u lid van de Regio Zeeuwse Delta?

Binnenkort ontvangen alle leden van Rabobank per mail een persoonlijke stemcode. Met deze stemcode kun je stemmen van 5 september tot en met 27 september 2022. Op 3 oktober wordt de uitslag bekend gemaakt.

Breng je stem uit op IJsclub Wissenkerke!

Hoe kunt je stemmen?

-> 1. Log in op de Rabo website en zoek naar “IJsclub Wissenkerke“.

Kies IJsclub Wissenkerke en nog een of meer deelnemers. Voeg je stem toe door aan te vinken.

Alvast reuze bedankt voor je support!

Ons doel

Door het groeiende aantal leden kunnen we het bestedingsgeld goed gebruiken voor de aanschaf van materialen (bv een veegmachine) om de ijsbaan te onderhouden. Deze zijn onderhevig aan slijtage en vernieuwingen zijn op zijn tijd ook welkom om het schaatsplezier optimaal te houden!

Log in en stem op ons!

Namens de IJsclub alvast bedankt.