We hebben je hulp nodig.

We hebben je hulp nodig.

Schaatsliefhebbers opgelet!

help ijsclubwissenkerkeBen jij een schaatsliefhebber? Dan hebben we je hulp nodig!

Jong, oud, noren of kunstschaatsen….iedereen kan ons helpen. We vragen ons af wat jij graag zou willen doen als schaatser in de winter?

Als er ijs is maar ook als er nog geen ijs ligt op het “Bokkegat”?

Brainstorm eens mee: Wedstrijden, ijsdisco, Curlen, Naar Breda, de ijsfabriek in Vlissingen…wat nog meer?

Het bestuur van IJsclub Wissenkerke vraagt aan iedereen mee te denken. Het hoeft geen uitgewerkt plan. Een enkel woord, eventueel een uitleg. Het kan zo gek niet zijn, dus alles kan.

Schrijf je idee door hieronder dit bericht op de website en we kijken of we het kunnen uitwerken. Alle input wordt serieus overwogen want de ijsclub wil graag leuke dingen organiseren voor jou en alle andere leden.

Reageer en schrijf en laat ons je ideeën weten onder dit bericht.

Of op facebook.com/groups/bokkegat

Bedankt alvast!