ALV in Winterse sfeer

Categorie : schaatsen

Algemene Leden Vergadering 2017

voorzittershammerHet bestuur van de IJsclub Wissenkerke nodigt haar leden uit voor het bijwonen van een STAMPOTBUFFET en de ALGEMENE LEDENVERGADERING

Donderdag 21 november 2016

om 19.00 uur in HCR De Kroon te Wissenkerke.

Wintersesfeer

muts voor ijsclubwissenkerkeWe starten om 19.00 uur met een glaasje glühwein, om het schaatsseizoen sfeervol in te luiden.

Het STAMPOTBUFFET is gratis voor de leden van IJsclub Wissenkerke. Aansluitend de Algemene Ledenvergadering.

Wie komt in passende sfeer, met schaatsen of ijsmuts ontvangt een ijskoude winterse verrassing!

Opgeven

Leden kunnen zich tot uiterlijk 14 november, voor de maaltijd, opgeven via een email bij de secretaris .

Vermeld daarbij “stampot” en het aantal personen.

Agenda

Ter agenda van deze ALV is de herbenoeming van de heer Jan van Iwaarden als bestuurslid voor de komende periode van drie jaar. Het bestuur draagt hem voor als penningmeester. Tegenkandidaten kunnen zich melden, conform de statuten, tot één dag voor de vergadering bij de secretaris.
De notulen van de afgelopen ALV en de agenda van de komende vergadering zijn opvraagbaar bij de secretaris onder vermelding van “agenda & notulen”.