Gaan we schaatsen?

Categorie : vorst weer

Wordt het koud genoeg?

Na een hele natte decembermaand daalt nu dan toch voorzichtig het kwik onder nul, zelfs in Zeeland.

Er wordt ook al gesproken van de eerste marathon op natuurijs komende week maar wel ergens in het noorden.

Zo een vaart zal het in Zeeland niet lopen. Zoals altijd zal ons geduld op de proef gesteld worden en komt de ijspret wat later dan in het hoge noorden. Of we die pret ook zullen halen is maar de vraag. De voorspellingen voor Zeeland zijn voor de nachten wel koud en onder nul maar overdag zal vaak een winters zonnetje doorbreken en de temperatuur net onder of boven het vriespunt blijven

Hou je de buienradar ook zo goed in de gaten? Of dit voldoende zal zijn om de ijzers onder te binden zullen we moeten afwachten.

Wat denk jij, reken je op een geopend Bokkegat of ga je ergens anders het ijs op? We vinden het leuk als je hieronder je mening geeft. Tnx.