Rabo clubkas 2020

Stem op IJsclub Wissenkerke

rabo clubkas

Het is weer zover: de Rabobank clubkascampagne gaat weer beginnen. Tijdens de Clubkas Campagne verdeelt Rabobank Walcheren/Noord-Beveland maar liefst €165.000,- onder de verenigingen en stichtingen die klant en lid zijn. Niet de bank zelf, maar onze leden verdelen dit budget.

Bent u lid van de Rabobank Walcheren/Noord-Beveland?

Op 27 september ontvangen alle leden van Rabobank per mail een persoonlijke stemcode. Met deze stemcode kun je van 5 oktober tot en met 25 oktober 5 stemmen uitbrengen op je favoriete clubs. Er kunnen maximaal 2 stemmen worden uitgebracht op dezelfde club.

Breng twee stemmen uit op IJsclub Wissenkerke!

Hoe kunt u stemmen?

Plaats de unieke code uit de mail van de Rabobank op deze pagina of door in te loggen in de app of op de Rabo website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport. Kies IJsclubwissenkerke en nog een of meer deelnemers. Voeg je stem toe door op + te klikken.

Log in en stem op ons!

Namens de IJsclub alvast bedankt.