Schaatsen in Vlissingen

Ga je mee kunstschaatsen in Vlissingen?

Exclusief avondje voor kunstschaatsers!

ijsbaan-vlissingen - ijsclub wissenkerke
ijsbaan-vlissingen

Dinsdagavond 12 november 2013 vrijhouden als je graag schaatst op kunstschaatsen.

Gewoon een rondje rijden, samen overrijden of een walsje maken? Het kan allemaal op deze exclusieve avond de ijsbaan in Vlissingen! Haal dus alvast je kunstschaatsen van de zolder en leg ze op de pak!

Zeelandhoudtvanschaatsen

Dit jaar is er een heel leuk schaats initiatief in Zeeland.

Er komt in Vlissingen, Middelburg, Goes en Zierikzee op opeenvolgende perioden een ijsvloer.

De organisator van Zeelandhoudtvanschaatsen.nl biedt de liefhebbers van kunstschaatsen en ons als vereniging exclusief de mogelijkheid gebruik te maken van hun ijsvloer in Vlissingen.

Een exclusieve avond voor alle kunstschaatsers

Kunstschaatsen

Alle liefhebbers van schaatsen met kunstschaatsen zijn van harte welkom. We nodigen daarom ook de leden van ijsclubwissenkerke  met kunstschaatsen graag uit om op deze avond te komen schaatsen. Want hoe meer schaatsers en  zwierparen op het ijs hoe leuker!

Ook zullen er deze avond een aantal enthousiaste kunstschaatsers aanwezig zijn die  met regelmaat naar Breda gaan om hun schaats hobby bij te houden. Ook zij vinden het heerlijk om gezamenlijk “over te rijden”.

Het wordt dus gezellig met zijn allen ouderwets zwieren over het ijs. Vind je dit zwieren niets? Geen probleem dan doe je gewoon lekker je eigen ding”. Als je maar geniet!

Overigens zijn noren natuurlijk niet toegestaan deze avond.

Gratis voor leden van ijsclub Wissenkerke.

De toegang voor niet-leden is € 5,–. De organisatie voor deze avond is in handen van de ijsclub. De toegang voor de leden van IJsclub Wissenkerke wordt daarom ook door de club betaald. Zij betalen dus niets en is het voor hen helemaal gratis!

Voor niet leden bestaat ook de mogelijkheid lid te worden van de ijsclub voor 5,- plus 3,- entree. Het lidmaatschap van de ijsclub geeft je gratis toegang tot de prachtige natuurijsbaan op “Het Bokkegat” in Wissenkerke en tevens voor de avond van 12 november gratis toegang tot de ijsbaan in Vlissingen.

Informatie voor kunstschaatsen 12 november op de ijsbaan in Vlissingen.
Datum dinsdagavond 12 november 2013
Openingstijden: 18.30 – 22.00 uur
Adres Overdekte ijsbaan Vlissingen, De Oude Plaatwerkerij, Houtkade, 4381 GX Vlissingen
Map bekijk locatie op de kaart
Vervoer Je gaat met eigen vervoer.
Toegang Gratis voor leden5,- voor niet-leden.

Geef je op, reserveren is wel verplicht!

Wil je zeker zijn dat je mee kunt geef je dan hier op.

Let op bij het invullen:

1. Bij onderwerp: 12 november
  2. en bij opmerkingen schrijf je met hoeveel volwassenen en
  3. of je wel of geen lid bent van IJsclubwissenkerke.
  4. of eventueel lid wil worden van de club.

Opgave is echt verplicht. We checken voordien of je lid bent en je naam wordt genoteerd voor bij de kassa.

Zijn er nog vragen mail dan even.

Ik zie je graag in Vlissingen op 12 november. Tot dan!

mathilde

12 november 2013 om 11:31 am

Wat een leuk initiatief. eindelijk eens een keer iets voor mensen die willen zwieren.
Gaan jullie nog vaker deze winter dit soort evenementen organiseren. De 12e kan ik niet, maar ik wil mijn zwier vaardigheden wel eens verbeteren!

coen

12 november 2013 om 2:23 pm

Hallo Mathilde.

Dank voor je enthousiaste reactie.
    Jammer dat je er de 12e niet bij kan zijn maar wellicht dat de 2e donderdagavond in de maand iets voor je is om mee te gaan naar Breda met een clubje kunstrijders.
    Laat maar even weten als je interesse hebt.

Groet,

Coen